1
Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa:
  • najważniejsze zasady funkcjonowania portalu internetowego www.wszystkiemarki.pl,
  • reguły korzystania z oferowanych za jego pośrednictwem funkcjonalności,
  • główne zasady odpowiedzialności
  • działanie praw autorskich oraz praw pokrewnych oraz
  • procedurę zgłaszania problemów.
  1. Użyte w Regulaminie pojęcia i terminy należy rozumieć następująco:
  • Portal – portal internetowy www.wszystkiemarki.pl;
  • Administrator – podmiot kierujący działaniem Portalu, decydujący o sposobie jego funkcjonowania oraz kierunkach rozwoju tj. wszystkiemarki.pl
  • Użytkownik – każda osoba, która korzysta z Portalu oraz oferowanych za jego pośrednictwem funkcjonalności;
  • Partner – podmiot współpracujący z Portalem (np. w zakresie dostarczania użytkownikom określonych treści);
  • Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

2
Zasady korzystania z Portalu

  1. Jeżeli w odniesieniu do danej usługi lub funkcji, wyraźnie nie zastrzeżono inaczej, korzystanie z Portalu ma charakter nieodpłatny.
  2. W Portalu publikowane są treści informacyjne oraz reklamowe.
  3. Widoczne w Portalu treści reklamowe pochodzić będą od Partnerów lub będą miały charakter własny.
  4. Użytkownik ma prawo dostępu do treści w miejscu i czasie przez siebie wybranym. Urządzenie końcowe, którym posługuje się Użytkownik powinno:
  • umożliwiać komunikację z siecią Internet
  • być wyposażone w aktualną przeglądarkę internetową
  1. Użytkownik ma prawo zamieszczania indywidualnych opinii dotyczących opublikowanych treści. Opinie mogą być wyrażane w postaci komentarzy. Komentarze można wprowadzać w wyznaczonych ku temu miejscach.
  2. Każdy Użytkownik ma możliwość dobrowolnego przystąpienia do tworzonego przez Administratora newslettera. Warunkiem przystąpienia jest podanie prawidłowego i aktualnego adresu e-mail.
  3. W ramach newslettera Użytkownik będzie cyklicznie otrzymywał na podany adres e-mail:
  • informacje o aktualnościach
  • informacje o produktach i ofertach Partnerów
  1. Lista aktualnych Partnerów aktualizowana będzie na bieżąco.

 

3
Zasady odpowiedzialności

  1. Użytkownik powinien korzystać z Portalu zgodnie z jego przeznaczeniem. Na Użytkowniku spoczywa odpowiedzialność za naruszenie zasad określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Użytkownik powinien powstrzymać się od dostarczania (np. w komentarzach) treści o charakterze bezprawnym.
  3. W szczególności, Użytkownik powinien powstrzymać się od:
  • popierania radykalnych poglądów i zachowań, w szczególności o charakterze dyskryminującym (bez względu na przyczynę dyskryminacji);
  • zamieszczania treści wulgarnych (w powszechnym tego słowa rozumieniu);
  • podejmowania działań sprzecznych ze społecznymi normami, dobrymi obyczajami;
  • publikowania wystąpień nawołujących lub zachęcających do spożywania alkoholu, narkotyków, wyrobów tytoniowych lub innych podobnych substancji;
  • upubliczniania treści naruszających cudze dobra osobiste (w tym wizerunek osób trzecich);
  • podejmowania nieuzgodnionej z Administratorem działalności reklamowej (lub innej pokrewnej);
  • nieuzgodnionego z Administratorem testowania Portalu pod kątem zabezpieczeń technicznych i informatycznych;
  • zamieszczania odnośników do stron naruszających reguły określone w niniejszym paragrafie.
  1. Korzystając z Portalu użytkownik powinien respektować obowiązujące przepisy dotyczące praw autorskich oraz własności intelektualnej.
  2. W przypadku naruszenia reguł określonych w niniejszym paragrafie, Użytkownik może zostać pociągnięty do odpowiedzialności zarówno na gruncie karnym, jak i cywilnym. W szczególności, Użytkownik może odpowiadać za naruszenie praw, dóbr lub wolności podmiotów trzecich.
  3. Administrator dokładać będzie wszelkiej możliwej staranności, by korzystanie z Portalu odbywało się w sposób bezpieczny. Administrator nie może jednak przyjąć na siebie odpowiedzialności za ewentualne ryzyka, charakterystyczne dla korzystania z sieci Internet (takie jak działanie złośliwego oprogramowania, przestępcze działania osób trzecich i inne).
  4. Administrator uniemożliwi dostęp do treści o bezprawnym charakterze:
  • po otrzymaniu urzędowego zawiadomienia

lub

  • po uzyskaniu wiarygodnej wiadomości na ten temat.
  1. Z tego powodu prosimy o informowanie Administratora o wszelkich przypadkach nadużyć lub naruszeń Regulaminu. Prosimy o kierowanie informacji na adres e-mail: kontakt(at)wszystkiemarki.pl

 

4
Prawa autorskie oraz prawa pokrewne

  1. Treści zawarte w Portalu (w tym nade wszystko utwory, znaki towarowe, bazy danych) podlegają ochronie prawnej. Ochrona ta wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym:
  • ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
  • ustawie o własności przemysłowej;
  • ustawie o ochronie baz danych;
  • ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  1. Przykładem naruszenia tych przepisów byłoby nieuzgodnione, pozaprawne, zwielokrotnianie, publiczne udostępnianie w sieci, publiczne odtwarzanie wyżej określonych treści.
  2. Prawa do wyżej wskazanych treści przysługują odpowiednio Administratorowi bądź jego Parterom.
  3. Sam fakt korzystania z Portalu nie powoduje przeniesienia na Użytkowników jakichkolwiek praw lub licencji dla treści objętych ochroną prawną.

 

5
Procedura reklamacji

  1. Każdy Użytkownik ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej funkcjonowania Portalu.
  2. Zalecamy, by reklamacje były kierowane na adres e-mail: kontakt(monkey)wszystkiemarki.pl
  3. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zalecamy, by zgłoszenie zawierało:
  • dane identyfikujące zgłaszającego;
  • opis problemu (czas, częstotliwość występowania, skutki);
  • oczekiwany sposób rozwiązania.
  1. Administrator rozpozna reklamację niezwłocznie, nie później aniżeli w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  2. Informujemy, że Użytkownik będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych form rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny.
  3. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
  • Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów – adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a Konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

 

6
Postanowienia końcowe

  1. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych Użytkowników zostały zawarte w dokumencie Polityka Prywatności, który jest dostępny pod adresem: https://wszystkiemarki.pl/polityka-prywatnosci
  2. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie internetowej Portalu.
  3. O zmianie Regulaminu, Użytkownicy będą informowani na stronach Portalu.
  4. Wszelkie pytania, wnioski i uwagi dotyczące funkcjonowania Portalu prosimy kierować na adres e-mail: kontakt(at)wszystkiemarki.pl